loading...
فارسی ناز، دیدنی ها، کامپیوتر، خبری، پزشکی، مذهبی، عکس، مطالب جالب و خواندنی، آموزشی
Admin بازدید : 116 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

زنده شدن عجیب پسر بچه 2 ساله !

کلوین که به دلیل بیماری ذات الریه تحت درمان قرار داشت در ساعت ۷ بعد از ظهر درگذشت و جسد او به خانواده اش تحویل داده شد. بدن او تا صبح روز بعد در تابوت قرار داشت و خانواده و فامیل تمام طول شب در اطراف تابوت او بیدار بودند و رفت و آمد می کردند.

اما ساعتی قبل از مراسم تشییع جنازه پسر کوچک در تابوتش نشست و گفت : پدر من آب می خواهم. اما بعد از گفتن این جمله دوباره در تابوت دراز کشید و تلاش اعضای خانواده برای بیدار کردنش بی فایده بود.

آنتونیو سانتوس، پدر کلوین، می گوید: وقتی او بیدار شد و در تابوتش نشست، همه فریاد می کشیدند و نمی توانستند این اتفاق را باور کنند. فکر می کردیم معجزه ای رخ داده و خداوند پسرم را به ما بازگردانده است.

اما وقتی مجددا او را به بیمارستان منتقل کردیم، پزشکان به ما گفتند که هیچ علامت حیاتی در او دیده نمی شود. آنها به من اطمینان دادند که کلوین واقعاً مرده است.

Admin بازدید : 105 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)
صدور کارت هوشمند ملی از 22 بهمن ماه
 
رییس سازمان ثبت احوال کشور با بیان اینکه بیش از 100 دستگاه اجرایی کشور به پایگاه اطلاعات جمعیت این سازمان متصل هستند گفت: در حال حاضر 25 هزار نقطه در سراسر کشور مراجعان خود را از این پایگاه احراز هویت می‌کنند. 
 
به گزارش ایسنا، دکترمحمد ناظمی اردکانی در مراسم صبحگاه مشترک بسیجیان سازمان ثبت احوال کشور با بیان اینکه وجه تمایز انسان با سایر همنوعان خود نوع تفکرش است گفت: هر اندازه این تفکر، الهی‌تر باشد انسان برازندگی خاص خود را پیدا می‌کند، ارزش انسان بسته به تفکر اوست و بسیج خود یک تفکر است، تفکری که در همه عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی نظام جمهوری اسلامی ایران جریان پیدا کرده است. 
 
وی اظهار کرد: این تفکر در دوره‌های مختلف فرازهای خود را جلوه بخشیده و اگر انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران توانست در مقابل استکبار جهانی با دست خالی مقاومت کند به خاطر همین تفکر بسیجی بوده است. 
 
وی افزود: بعد از دوران دفاع مقدس همه زیرساخت‌های اساسی کشور به نوعی آسیب دیده بود و باز هم همین روحیه و تفکر بسیجی بود که توانست این زیرساختها را نوسازی کند. 
 
رییس سازمان ثبت احوال کشور همچنین به دستاوردهای انرژی هسته‌ای در کشور و دیپلماسی نماینده کشورمان در مقابل نماینده شش کشور دیگر که ادعای قدرت جهانی را دارند اشاره کرد و این اقتدار را مرهون همین روحیه و تفکر بیسجی دانست. 
 
ناظمی اردکانی افزود: این تفکر و روحیه بسیجی در سازمان ثبت احوال کشور نیز جاری است و این تفکر نه تنها در ستاد بلکه در تمام اقصی نقاط کشور مشاهده می‌شود. 
 
وی صدور شناسنامه‌های مکانیزه مبتنی بر پایگاه اطلاعات جمعیت کشور، آرشیو اسناد هویتی تمام ایرانیان و پروژه کارت هوشمند ملی به عنوان بزرگترین طرح‌IT کشور را ناشی از همین روحیه و تفکر بسیجی کارکنان این سازمان عنوان کرد. 
 
رییس سازمان ثبت احوال گفت: کارت هوشمند ملی از 22 بهمن ماه به بعد در تمامی ادارات ثبت احوال کشور صادر می‌شود و این کارت جایگزین کارت ملی فعلی خواهد شد. 
 
ناظمی اردکانی تاکید کرد: تفکر بسیجی یک تفکر خالصانه، صادقانه و توام با ایمان است که می‌توان با آن به تعالی و اهداف مورد نظر رسید.
Admin بازدید : 102 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

این خانم در سن 28 سالگی توانست خانواده خود را به کمک اینترنت پیدا کند و ...

کودک پنج ساله چینی که در مسیر هر روزه‌اش به سمت مهد‌کودک، توسط خانواده‌ای آشنا ربوده شده بود، پس از 23 سال به آغوش خانواده‌اش بازگشت.


این جوان که نام اصلی‌اش لوگنگ است در سال 1990 میلادی (حدود 23 سال پیش) در راه رفتن به مهدکودک با زوجی که دوست خانوادگی‌شان بود روبه رو شد. این زوج با وعده وعید این‌کودک روستایی را با خود همراه کردند و با جمع و جور کردن وسایلشان به نقطه‌ای کیلومترها دورتر از خانه اصلی این کودک رفتند.

بازگشت دختر ربوده شده به خانه پس‌ از 23 سال دوری !


روزها می‌گذشت و این کودک همچنان دلتنگ خانواده‌اش بود اما کم‌کم خاطره خانواده اصلی‌اش محو و ناپدید شد. او به شرایط عادت کرده بود و شکایتش از ندیدن پدر و مادرش هرچند ماه یکبار اتفاق می‌افتاد.
23 سال گذشت و لوگنگ که 28 ساله شده بود حالا دیگر خاطرات محو کودکی برایش به دغدغه‌ای بزرگ بدل شده بود.

به این ترتیب او نخستین عکس‌هایی را که با خانواده جدیدش انداخته بود با ذکر خاطرات محوی از خانواده اصلی‌اش در اینترنت گذاشت و از آنجا که خانواده جدید او حتی نام و شناسنامه‌اش را عوض کرده بودند، نمی‌توانست هیچ ردی از پدر و مادرش بگیرد، اما با کمک یک گروه از جویندگان عاطفه، تحقیقات برای یافتن خانواده این جوان آغاز شد و سرانجام خانواده‌اش در روستای یائوجیا در چند صد کیلومتری محل زندگی فعلی این جوان پیدا شدند.


این جوان که با پیدا کردن هویت اصلی‌اش معتقد بود تولد دوباره‌ای پیدا کرده است، گفت: «من هر دو خانواده‌ام را دوست دارم، خانواده اصلی هویت من هستند و خانواده دومم هم سال‌ها مرا بزرگ کرده‌اند و نمی‌توانم فراموششان کنم. حالا می‌خواهم هر دوی آن‌ها را در کنار خودم داشته باشم.»
با توجه به این‌که هیچ شکایتی از سوی خانواده‌ها به پلیس نشده، این ماجرا بدون هیچ دردسری به پایان رسید.

شبکه ایران

Admin بازدید : 17 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

با وجود اینکه دولت یازدهم از بدو شروع فعالیتش روزهای پر مشغله‌ای را پشت سر گذاشته است و رسیدگی به امور مختلف در دستور کار اعضای هیات دولت قرار دارد، با این حال حسن روحانی رئیس جمهور ایران در این مدت هم ورزش خود را ترک نکرده است.

به گزارش فارسی ناز به نقل از مهر رئیس جمهور در لباس کوهنوردی. حسن روحانی که پیش از این و در اولین روزهای پس از انتخابات ریاست جمهوری، در دیدار با وزیر ورزش و جوانان دولت دهم، از علاقه اش به ورزش کوهنوردی گفته بود، این بار لباس ورزشی پوشید و در توچال تهران کوهنوردی کرد.

از کوهنوردی رئیس جمهور دولت یازدهم، که گفته می شود صبح امروز انجام شده، یک عکس در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. این عکس را  ببینید:

دکتر حسن روحانی با لباس ورزشی + عکس

روحانی 16 تیرماه امسال در دیدار با «محمد عباسی» وزیر ورزش و جوانان دولت دهم گفته بود:«من شخصا به کوهنوردی علاقه‌مند هستم و آن را ورزشی نشاط‌ آفرین می‌دانم هم از نظر پستی‌ها و بلندی‌هایی که وجود دارد و هم از این منظر که منشاء زیبایی‌های طبیعت است.

کوه در فصول مختلف زیبایی‌های مخصوص به خود دارد که باید با توجه به امکانات و نیاز برای انجام آن ترویج و ترغیب صورت گیرد. باید امکانات لازم را برای ورزش علی‌الخصوص ورزش همگانی فراهم کرد.»

مهر نیوز

Admin بازدید : 21 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

سالیان زیادی است که هر شخص آرزو میکند صاحب فرزندی زیبا و دارای خصوصیات مثبت باشد اما طبیعتا هر نوزادی شکل ظاهری و خصوصیات والدین خود را به ارث میبرد و شاید به همین دلیل باشد که مدلها و ستارگان ورزشی و سینمایی امریکایی توسط یک بنگاه ” اهدای تخمک” برای انجام یک تجارت سودآور دعوت شده اند.


با راه اندازی این بنگاه ” اهدای تخمک” زنان زیبارو و یا دارای خصایص بارز جسمی و هوشی میتوانند تخمک های خود را به افرادی که خواهان آن هستند به مبلغ قابل توجهی بفروشند. این بنگاه با انتشار آگهی های تبلیغاتی در رسانه ها از افراد واجد شرایط دعوت به همکاری میکند.

فروش تخمک زنان زیبا و درامد های میلیونی + عکس

برای مثال خانم ” رابین ماری” یک مدل معروف ۲۸ ساله است که از سال ۲۰۰۹ تا کنون با این بنگاه کار میکند و تا کنون سه بار تخمکهای خود را فروخته و ۳۰ هزار دلار درآمد داشته است.


طبق قوانین این بنگاه هر شخص تنها ۶ بار مجاز به اهدای تخمک است. وی در این رابطه میگوید: من احساس خوبی از این کار دارم و این بهترین پیشنهاد کاری برای من در سال های آخر فعالیت حرفه ای ام به عنوان یک مدل بود.


موسس این بنگاه اهدای تخمک معتقد است این کار فرصتی در اختیار زنان زیبایی قرار میدهد که دوران حرفه ای ورزش و یا کارهای هنری خود را به پایان رسانده و از نظر مالی به مشکل بر میخورند.

 

 

منبع : پرداد

تعداد صفحات : 17

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 81
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 111
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 883
  • بازدید سال : 4,507
  • بازدید کلی : 75,805
  • کدهای اختصاصی