loading...
فارسی ناز، دیدنی ها، کامپیوتر، خبری، پزشکی، مذهبی، عکس، مطالب جالب و خواندنی، آموزشی
Admin بازدید : 132 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

فیس بوک چرا شرعی نیست؟ این سوالی بود که دکتر صادق زیباکلام عضو هیأت علمی دانشگاه تهران در طی نامه ای سرگشاده به آیت‌الله مکارم شیرازی مرجع تقلید شیعه در قم درخواست کرد ادله شرعی «حرمت فیس‌بوک» بیان شود. متن این نامه که در صفحه شخصی زیباکلام در فیس بوک منتشر شده است به این شرح است:باسمه تعالیمحضر زعیم عالیقدر، حضرت آیت الَلّه مکارم شیرازی، مرجع والاتبار تشیع
باسلام و احترام،اخیراً تذکری از آن مقام ارجمند در مطبوعات منعکس شده‌است مبنی بر مخالفت با مجاز کردن «فیس‌بوک» که از سوی وزیر محترم ارشاد، آقای علی جنتی، ابراز شده‌بود. در صورت امکان می‌خواستم از جنابعالی استفتاء نمایم که حرمت یا جایز ندانستن فیس‌بوک براساس کدام ادلّه، استنباط شرعی، فقهی و یا حقوقی است؟ اگر اشکال به‌ واسطه بیم سوءاستفاده‌هایی همچون درج صور قبیحه یا مطالبی خلاف عفت عمومی است که، بالتّبع، عکاسی و سینما را هم باید جایز ندانست. البته حضرت آیت‌الله محسنی اژه‌ای، دادستان والامقام کل کشور، مواردی همچون «انتقال اطلاعات به بیگانگان» را هم حجتی بر جایز ندانستن فیس‌بوک اعلام فرموده‌اند ( اگرچه که بنده نمی‌دانم کدام اطلاعات را کاربران از طریق فیس‌بوک می‌توانند به دشمن انتقال دهند که از طرق دیگر نمی‌توانند.)از آنجا که جدای از میلیون‌ها شهروند عادی، کسر رو به ازدیادی از مسئولین محترم نظام هم وارد این شبکه اجتماعی شده‌اند، استدعا دارم محض تنویر اذهان عمومی ادلّه شرعی حرمت فیس‌بوک را روشن بفرمایید.ایام به کام باد
صادق زیباکلام

تصویر: http://www.tirage24.com/wp-content/uploads/318233_963.jpg
Admin بازدید : 184 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

image23580

بیش از ۲۰ هزار مرد هوسران و فاسد به طمع دیدن تصاویر برهنه دختر با وی چت کرده و درخواست وب کردند که پس از پرداخت پول دستشان به جایی نرسید و رسوا شدند.

 

اردبیل نیوز: گروه بین‌المللی حمایت از کودکان در هلند، اسامی و نشانی ۲۰ هزار مرد منحرف را که به طمع دیدن تصاویر برهنه یکدختر ده ساله، پول پرداخت کرده بودند به اینترپل تحویل داد.
آنها با روشی ساده و پیش پا افتاده، یعنی استفاده از یک اسم دخترانه و مشخصات دروغین توانستند این مردان را به داماندازند. حتی عکس و فیلمی که آنها برای جذب مشتری استفاده می کردند، واقعی نبود و با استفاده از انیمیشن رایانه ای، ساخته شده بود.

مدیر این پروژه اظهار داشت: طی ۱۰ هفته بیش از ۲۰ هزار نفر از این طریق با سوئیتی، که وانمود می کرد دختری ۱۰ ساله از فیلیپین است ارتباط برقرار کرده و خواستار دیدن تصاویر وی از طریق اینترنت شدند و این آمار مایه تاسف است.

وی افزود: بیشترین تماس ها از امریکا و انگلیس بوده و اطلاعات ۱۰۰۰ نفر از این افراد به پلیس بین‌الملل ارائه شده تا تحت تعقیب قضایی قرار گیرند.

بر اساس آمار این پروژه، شبکه های اجتماعی و سایت های چت، مملو از مردان ثروتمند و فاسد غربی است که آماده اند برای دیدن تصویر دختران ۹ تا ۱۲ سال پول بپردازند و ابایی از ارائه اطلاعات شخصی خود ندارند.

این گروه می گوید: ما تلاش کردیم که به ماموران اجرای قانون نشان دهیم که امکان شناسایی و برخورد با فاسدان و کودکآزاران اینترنتی وجود دارد.

مدیر این پروژه تاکیدکرد: این مردان به خوبی از زیر سن قانونی بودن سوئیتی خبر داشتند. در پرونده این پروژه، یک مورد برای نمونه آورده شده که درآن، یک مرد ۴۰ ساله آمریکایی پس از پرسیدن سن دختر، از او تقاضای وب کم می کند و ۱۰دلار برای ۳ دقیقه می پردازد.

به گزارش دانا ، آنها حتی بعد از این که پی می بردند دختری در کار نیست، باز هم نگران لو رفتن اطلاعات شخصی خود نبودند، چون می دانستند برخوردی با آنها نمی شود.

Admin بازدید : 25 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

«هواپیمای مرموز در بیابان قم»، « توقف شوک آور هواپیما در قم»، «راز عجیب هواپیمای دیده شده در قم» ... اینها عناوین مطالبی است که چندی پیش در پایگاه‌های اطلاع رسانی در مورد یک هواپیما در بیابان‌های خروجی قم در نزدیکی پردیسان درج شده بود.

خبر عجیبی که واکنش‌های جالبی در کاربران این سایت‌ها برانگیخت. عده‌ای رها شدن این هواپیما را به موضوعات امنیتی کشور ارتباط دادند و عده دیگری هم از رابطه مرموز دیده شدن این هواپیما و موضوعات سیاسی روز می‌گفتند.

بی‌شک حضور این هواپیما هیچ ارتباطی به فرودگاه نداشت چرا که فرودگاه قم در منطقه سلفچگان در حال ساخت است و هنوز به مرحله‌ای نرسیده که هواپیمایی در آن پرواز کند. از طرفی در آن محدوده خبری از باند پرواز و برج مراقبت نیست تنها چیزی که وجود دارد بوستان غدیر و بیابان است.

سرنوشت هواپیمای مسافری مرموز در قم +عکس

این پایگاه‌های اینترنتی اشاره کرده بودند که این هواپیما در بیابان‌های نزدیک به پردیسان رها شده و تنها چند سگ از آن مراقبت می‌کنند.

برای همه سئوال برانگیز بود كه دلیل توقف بیش از حد این هواپیمای مسافربری كه از نوع فوكر 100 است، چیست و چرا برای انتقال آن به فرودگاهی مناسب هیچ اقدامی صورت نمی‌گیرد؟

هواپیمای از رده خارج

همان روزها بود که رئیس سازمان هواپیمایی در گفتگو با یکی از خبرگزاری‌ها به شایعات در این مورد پاسخ داد.

حمیدرضا پهلوانی گفت: این هواپیمای مسافری است که از رده خارج شده و متعلق به یکی از شرکت‌های هواپیمایی منحل شده، است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر اینکه این هواپیما صاحب دارد، تصریح کرد: هواپیمای مذکور متعلق به فردی است که هم‌اکنون در شهر قم در حال ساخت فرودگاه بوده و قبلاً هم ایرلاین داشته است.

این گفته پهلوانی فکر هر خواننده‌ای را به سوی محمد علی شفیعی، رئیس هیئت مدیره و سرمایه گذار فرودگاه سلفچگان می‌برد چرا که شفیعی به گفته خودش تنها سرمایه گذار فرودگاه خصوصی در کشور است.

هواپیما متعلق به سرمایه گذار فرودگاه نیست

البته مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم این ادعا را رد می‌کند.

حسین رضایی نسب با اشاره به اینکه این موضوع ربطی به شفیعی و فرودگاه سلفچگان ندارد، اظهار کرد: سرمایه گذاری که این هواپیما را خریده بود، با مشکلات مالی مواجه شد و مجبور شدیم طرح را به دیگری واگذار کنیم.

وی افزود: مالک جدید از کسانی است که در قم رستوران داری می‌کند و قرار است کار خود را در این هواپیمای از رده خارج شده گسترش دهد.

رضایی نسب می‌گوید واگذاری این امر مراحل قانونی دارد که در حال طی شدن است.

آنچه مسلم است این است که این هواپیما به صورت قانونی خریداری شده و قرار است برای ساخت رستوران هوایی استفاده شود.

پیگیری قانونی خبر

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به اینکه رسانه‌ای که در این مورد جنجال کرده بود مورد پیگیری قانونی قرار گرفت، می‌گوید: هیچ چیز عجیبی در این موضوع نیست. هواپیما به صورت قطعه قطعه خریداری شده و در محل به هم متصل شده است و هیچ مورد غیرقانونی در این روند وجود ندارد.

گویا مالک کنونی این هواپیما نیز مانند بسیاری به بحران‌های مالی دچار شده و در حال حاضر توان ساخت این رستوران را ندارد.

به هر حال این هواپیما هنوز هم قرار است میهمان شهرمان باشد شاید در آینده به محلی خاطره ساز برای شهروندان تبدیل شد.

منبع : مهر نیوز

Admin بازدید : 31 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

در بین اتفاقات پزشکی که از گوشه و کنار دنیا می‌شنویم افرادی نیز وجود دارند که پس از سکته کاملا تغییر کردند و تبدیل به اشخاص متفاوت دیگری شدند.

اتفاقاتی نادر در مغز این گروه از افراد رخ داده است که شیوه زندگی آنها را به کلی دگرکون کرده است.

1. مردی که پس از سکته مغزی دیگر احساس غم نمی‌کند! 


  
 افرادی که پس از سکته، دیگر خودشان نبودند !+ تصاویر


 
مالکوم در سن 68 سالگی دچار سکته مغزی شد اما بعد از درمان بخشی از مغز او که تحت تاثیر عواطف و احساسات است به صورت غیر معمولی کار می‌کند و دیگر احساس غم و افسردگی در او راه ندارد .این در حالی است که مالکوم قبل از سکته مغزی بارها به روان‌شناس مراجعه کرده بود و احساس غم و افسردگی زیادی داشت. 
 
2.خانمی که پس از سکته مغزی زبان مادری اش را فراموش کرد! 


  
 
 افرادی که پس از سکته، دیگر خودشان نبودند !+ تصاویر

 
آلومن مورگان پس از یک آسیب مغزی ناشی از سکته مغزی در سن 81 سالگی زبان مادری خود را فراموش کرد و به  یک زبان(انگلیسی) دیگر صحبت کرد. 
 
3.مردی که پس از سکته مغزی بیش از 9 ساعت کار می کند! 


  
 
 افرادی که پس از سکته، دیگر خودشان نبودند !+ تصاویر


کن واترز در سال 2005 دچار سکته مغزی شد و او قبل از آن یک مهندس کارافتاده و خانه‌نشین بود اما پس از یک تصادف و به هوش آمدن ادعا دارد دارای استعدادهای باورنکردنی است و او در حال حاضر بیش از 9 ساعت از طول روز را به کار کردن مشغول است. 
 
4.خانمی که پس از سکته مغزی احساس می کند گجت شده است 
  

 


 
 افرادی که پس از سکته، دیگر خودشان نبودند !+ تصاویر

  
یک زن موسیقی دان که دچار سکته مغزی شده بود پس از جراحی‌های زیادی که روی مغز او انجام شده بود اکنون بر این باور است دارای یک بازوی فانتوم سوم است که از نظر فیزیولوژی پنهان است. این یک پدیده نادر پزشکی است و در MRI‌های انجام شده مشخص شده است و دارای یک استخوان بازویی دیگر نیز هست که کاملاً لمس و فعال است.

 
منبع : باشگاه خبرنگاران
Admin بازدید : 33 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

این جزیره در ساحل ژاپن به دنبال یك زنجیره از 30 جزیره‌ی ایجاد شده در طول سالیان گذشته بر اثر این اتفاق بوده است.

در حال حاضر گدازه‌های آتشفشانی همچنان در این جزیره فعال هستند و كارشناسان تخمین می‌زنند كه دمای سنگ‌ها در این جزیره‌ی نوظهور به بالای 1000 درجه سانتی‌گراد نیز می‌رسد.

كارشناسان محیط زیست هشدارهای ایمنی در خصوص دوری از كشتی‌رانی در اطراف این منطقه را برای اهالی بومی صادر كرده‌اند.

 یك فوران آتشفشانی بزرگ در اقیانوس آرام دارد باعث ایجاد یك جزیره برای كشور ژاپن می‌شود.گفتنی است، این جزایر آتشفشانی در سواحل جنوب ژاپن در حال ایجاد است. بررسی‌ها نشان می‌دهند، موجی از دود و خاكستر بر فراز آسمان و آب‌های ساحلی این جزایر آتشفشانی به وجود آمده است.

جزیره ای اسرار آمیز در ساحل ژاپن + عكس

این جزیره‌ی آتشفشانی به دنبال وقوع زلزله در 620 كیلومتری جنوب توكیو رخ داده است. 
همچنین، در ماه سپتامبر گذشته چنین حالتی باعث ایجاد یك جزیره‌ی مشابه در سواحل كشور پاكستان شده است.

باشگاه خبرنگاران

Admin بازدید : 108 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)
رمز سلامتی پیرمرد 120 ساله ایرانی !
 
روستای ورآباد با 790 نفر جمعیت در 10 کیلومتری مرکز شهرستان خمین از توابع استان مرکزی قرار دارد.
 ˈعلی اصغر رحمتیˈ پیرمرد 120 ساله روستای ورآباد شهرستان خمین رمز سلامتی خود را در استفاده از هوای سالم و پاک روستا، خوردن غذاهای طبیعی و انجام فعالیت و کار کشاورزی می داند. 
 
به گزارش ایرناˈ رحمتیˈ متولد سال 1272 در روستای ورآباد از توابع شهرستان خمین است و به گفته خودش تاکنون برای درمان بیماری هایش تنها از داروهای گیاهی استفاده کرده است . 
 
این پیرمرد خمینی هم اکنون دچار کم شنوایی است ، لذا فرزند ارشد وی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پدرش بیشتر عمرش را به کار کشاورزی پرداخته و مدتی است که به علت کهولت سن خانه نشین شده است. 
 
این فرد کهن سال، دو پسر، سه دختر،33 نوه و شش نتیجه دارد و به گفته اطرافیانش رمز سلامتی نامبرده ، استفاده از هوای سالم و پاک روستا، خوردن غذاهای طبیعی و انجام فعالیت و کار کشاورزی است. 
 
وی گفت: پدرم از وقتی کار کشاورزی را کنار گذاشته آب نخورده و فقط چای می نوشد و 
 
همیشه از خداوند می خواهد تا وقتی زنده است در کنار همسر 80 ساله اش زندگی کند. 
 
وی افزود: پدرم یکبار به سفر زیارتی مکه رفته و امسال نیز به زیارت مرقد مطهر ابا عبدالله الحسین (ع) شرف یاب شده است. 
 
همسر این پیرمرد نیز گفت: تا چند سال قبل پیاده به شهر می رفتیم اما الان برای خرید مایحتاج خانه از وسایل نقلیه استفاده می کنیم. 
 
این مرد کهن سال همیشه به خدا توکل می کند و می گوید : بشر در هر ثانیه از عمرش باید به یاد خدا باشد و به او توکل کند. 
 
رییس شورای اسلامی روستای ورآباد نیز به خبرنگار ایرنا گفت: علی اصغر رحمتی از افراد کهن سال روستا است که با استفاده از غذاهای طبیعی توانسته همچنان سالم بماند. 
 
ˈعلیرضا رجبیˈ افزود: وی در خانه قدیمی خشت و گلی خود به همان سبک خانه های روستایی با آرامش و بدون درگیری با زندگی ماشینی روزگار می گذراند. 
 
Admin بازدید : 115 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

زنده شدن عجیب پسر بچه 2 ساله !

کلوین که به دلیل بیماری ذات الریه تحت درمان قرار داشت در ساعت ۷ بعد از ظهر درگذشت و جسد او به خانواده اش تحویل داده شد. بدن او تا صبح روز بعد در تابوت قرار داشت و خانواده و فامیل تمام طول شب در اطراف تابوت او بیدار بودند و رفت و آمد می کردند.

اما ساعتی قبل از مراسم تشییع جنازه پسر کوچک در تابوتش نشست و گفت : پدر من آب می خواهم. اما بعد از گفتن این جمله دوباره در تابوت دراز کشید و تلاش اعضای خانواده برای بیدار کردنش بی فایده بود.

آنتونیو سانتوس، پدر کلوین، می گوید: وقتی او بیدار شد و در تابوتش نشست، همه فریاد می کشیدند و نمی توانستند این اتفاق را باور کنند. فکر می کردیم معجزه ای رخ داده و خداوند پسرم را به ما بازگردانده است.

اما وقتی مجددا او را به بیمارستان منتقل کردیم، پزشکان به ما گفتند که هیچ علامت حیاتی در او دیده نمی شود. آنها به من اطمینان دادند که کلوین واقعاً مرده است.

Admin بازدید : 104 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)
صدور کارت هوشمند ملی از 22 بهمن ماه
 
رییس سازمان ثبت احوال کشور با بیان اینکه بیش از 100 دستگاه اجرایی کشور به پایگاه اطلاعات جمعیت این سازمان متصل هستند گفت: در حال حاضر 25 هزار نقطه در سراسر کشور مراجعان خود را از این پایگاه احراز هویت می‌کنند. 
 
به گزارش ایسنا، دکترمحمد ناظمی اردکانی در مراسم صبحگاه مشترک بسیجیان سازمان ثبت احوال کشور با بیان اینکه وجه تمایز انسان با سایر همنوعان خود نوع تفکرش است گفت: هر اندازه این تفکر، الهی‌تر باشد انسان برازندگی خاص خود را پیدا می‌کند، ارزش انسان بسته به تفکر اوست و بسیج خود یک تفکر است، تفکری که در همه عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی نظام جمهوری اسلامی ایران جریان پیدا کرده است. 
 
وی اظهار کرد: این تفکر در دوره‌های مختلف فرازهای خود را جلوه بخشیده و اگر انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران توانست در مقابل استکبار جهانی با دست خالی مقاومت کند به خاطر همین تفکر بسیجی بوده است. 
 
وی افزود: بعد از دوران دفاع مقدس همه زیرساخت‌های اساسی کشور به نوعی آسیب دیده بود و باز هم همین روحیه و تفکر بسیجی بود که توانست این زیرساختها را نوسازی کند. 
 
رییس سازمان ثبت احوال کشور همچنین به دستاوردهای انرژی هسته‌ای در کشور و دیپلماسی نماینده کشورمان در مقابل نماینده شش کشور دیگر که ادعای قدرت جهانی را دارند اشاره کرد و این اقتدار را مرهون همین روحیه و تفکر بیسجی دانست. 
 
ناظمی اردکانی افزود: این تفکر و روحیه بسیجی در سازمان ثبت احوال کشور نیز جاری است و این تفکر نه تنها در ستاد بلکه در تمام اقصی نقاط کشور مشاهده می‌شود. 
 
وی صدور شناسنامه‌های مکانیزه مبتنی بر پایگاه اطلاعات جمعیت کشور، آرشیو اسناد هویتی تمام ایرانیان و پروژه کارت هوشمند ملی به عنوان بزرگترین طرح‌IT کشور را ناشی از همین روحیه و تفکر بسیجی کارکنان این سازمان عنوان کرد. 
 
رییس سازمان ثبت احوال گفت: کارت هوشمند ملی از 22 بهمن ماه به بعد در تمامی ادارات ثبت احوال کشور صادر می‌شود و این کارت جایگزین کارت ملی فعلی خواهد شد. 
 
ناظمی اردکانی تاکید کرد: تفکر بسیجی یک تفکر خالصانه، صادقانه و توام با ایمان است که می‌توان با آن به تعالی و اهداف مورد نظر رسید.
Admin بازدید : 101 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

این خانم در سن 28 سالگی توانست خانواده خود را به کمک اینترنت پیدا کند و ...

کودک پنج ساله چینی که در مسیر هر روزه‌اش به سمت مهد‌کودک، توسط خانواده‌ای آشنا ربوده شده بود، پس از 23 سال به آغوش خانواده‌اش بازگشت.


این جوان که نام اصلی‌اش لوگنگ است در سال 1990 میلادی (حدود 23 سال پیش) در راه رفتن به مهدکودک با زوجی که دوست خانوادگی‌شان بود روبه رو شد. این زوج با وعده وعید این‌کودک روستایی را با خود همراه کردند و با جمع و جور کردن وسایلشان به نقطه‌ای کیلومترها دورتر از خانه اصلی این کودک رفتند.

بازگشت دختر ربوده شده به خانه پس‌ از 23 سال دوری !


روزها می‌گذشت و این کودک همچنان دلتنگ خانواده‌اش بود اما کم‌کم خاطره خانواده اصلی‌اش محو و ناپدید شد. او به شرایط عادت کرده بود و شکایتش از ندیدن پدر و مادرش هرچند ماه یکبار اتفاق می‌افتاد.
23 سال گذشت و لوگنگ که 28 ساله شده بود حالا دیگر خاطرات محو کودکی برایش به دغدغه‌ای بزرگ بدل شده بود.

به این ترتیب او نخستین عکس‌هایی را که با خانواده جدیدش انداخته بود با ذکر خاطرات محوی از خانواده اصلی‌اش در اینترنت گذاشت و از آنجا که خانواده جدید او حتی نام و شناسنامه‌اش را عوض کرده بودند، نمی‌توانست هیچ ردی از پدر و مادرش بگیرد، اما با کمک یک گروه از جویندگان عاطفه، تحقیقات برای یافتن خانواده این جوان آغاز شد و سرانجام خانواده‌اش در روستای یائوجیا در چند صد کیلومتری محل زندگی فعلی این جوان پیدا شدند.


این جوان که با پیدا کردن هویت اصلی‌اش معتقد بود تولد دوباره‌ای پیدا کرده است، گفت: «من هر دو خانواده‌ام را دوست دارم، خانواده اصلی هویت من هستند و خانواده دومم هم سال‌ها مرا بزرگ کرده‌اند و نمی‌توانم فراموششان کنم. حالا می‌خواهم هر دوی آن‌ها را در کنار خودم داشته باشم.»
با توجه به این‌که هیچ شکایتی از سوی خانواده‌ها به پلیس نشده، این ماجرا بدون هیچ دردسری به پایان رسید.

شبکه ایران

Admin بازدید : 17 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

با وجود اینکه دولت یازدهم از بدو شروع فعالیتش روزهای پر مشغله‌ای را پشت سر گذاشته است و رسیدگی به امور مختلف در دستور کار اعضای هیات دولت قرار دارد، با این حال حسن روحانی رئیس جمهور ایران در این مدت هم ورزش خود را ترک نکرده است.

به گزارش فارسی ناز به نقل از مهر رئیس جمهور در لباس کوهنوردی. حسن روحانی که پیش از این و در اولین روزهای پس از انتخابات ریاست جمهوری، در دیدار با وزیر ورزش و جوانان دولت دهم، از علاقه اش به ورزش کوهنوردی گفته بود، این بار لباس ورزشی پوشید و در توچال تهران کوهنوردی کرد.

از کوهنوردی رئیس جمهور دولت یازدهم، که گفته می شود صبح امروز انجام شده، یک عکس در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. این عکس را  ببینید:

دکتر حسن روحانی با لباس ورزشی + عکس

روحانی 16 تیرماه امسال در دیدار با «محمد عباسی» وزیر ورزش و جوانان دولت دهم گفته بود:«من شخصا به کوهنوردی علاقه‌مند هستم و آن را ورزشی نشاط‌ آفرین می‌دانم هم از نظر پستی‌ها و بلندی‌هایی که وجود دارد و هم از این منظر که منشاء زیبایی‌های طبیعت است.

کوه در فصول مختلف زیبایی‌های مخصوص به خود دارد که باید با توجه به امکانات و نیاز برای انجام آن ترویج و ترغیب صورت گیرد. باید امکانات لازم را برای ورزش علی‌الخصوص ورزش همگانی فراهم کرد.»

مهر نیوز

Admin بازدید : 21 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

سالیان زیادی است که هر شخص آرزو میکند صاحب فرزندی زیبا و دارای خصوصیات مثبت باشد اما طبیعتا هر نوزادی شکل ظاهری و خصوصیات والدین خود را به ارث میبرد و شاید به همین دلیل باشد که مدلها و ستارگان ورزشی و سینمایی امریکایی توسط یک بنگاه ” اهدای تخمک” برای انجام یک تجارت سودآور دعوت شده اند.


با راه اندازی این بنگاه ” اهدای تخمک” زنان زیبارو و یا دارای خصایص بارز جسمی و هوشی میتوانند تخمک های خود را به افرادی که خواهان آن هستند به مبلغ قابل توجهی بفروشند. این بنگاه با انتشار آگهی های تبلیغاتی در رسانه ها از افراد واجد شرایط دعوت به همکاری میکند.

فروش تخمک زنان زیبا و درامد های میلیونی + عکس

برای مثال خانم ” رابین ماری” یک مدل معروف ۲۸ ساله است که از سال ۲۰۰۹ تا کنون با این بنگاه کار میکند و تا کنون سه بار تخمکهای خود را فروخته و ۳۰ هزار دلار درآمد داشته است.


طبق قوانین این بنگاه هر شخص تنها ۶ بار مجاز به اهدای تخمک است. وی در این رابطه میگوید: من احساس خوبی از این کار دارم و این بهترین پیشنهاد کاری برای من در سال های آخر فعالیت حرفه ای ام به عنوان یک مدل بود.


موسس این بنگاه اهدای تخمک معتقد است این کار فرصتی در اختیار زنان زیبایی قرار میدهد که دوران حرفه ای ورزش و یا کارهای هنری خود را به پایان رسانده و از نظر مالی به مشکل بر میخورند.

 

 

منبع : پرداد

Admin بازدید : 13 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)
دوچرخه سواری زنان قاجاری !+ عکس

به گزارش روزگار نو با آغاز سفرهای ناصرالدین شاه به اروپا و آشنایی وی با فرهنگ غرب و اقدامات وی در راه ترویج این فرهنگ، در اندک مدتی زنان حرم سرا و بستگان شاه از فرصت پیش آمده سود جسته و در پی آن به نحو آشکاری از آزادی پیش آمده استفاده نمودند و دست به کارهایی که تا آن زمان برای زنان ممنوعیت داشت زدند، به نحوی که تصویر زیر خود سند آشکاری بر این امر می باشد.

دوچرخه سواری زنان قاجاری !+ عکس

 

Admin بازدید : 15 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)

فیلمبرداری فیلم تازه سعید سهیلی با عنوان «کلاشینکف» که اواخر شهریور ماه در تهران آغاز شده بود با ضبط سکانس هایی در در جاده دو هزار و تنکابن به پایان رسید.

در این صحنه‏ ها رضا عطاران و ساعد سهیلی جلوی دوربین فرشاد محمدی رفتند.

کلاشینکف بدست شدن رضا عطاران !+ عکس

به غیر از این دو بازیگر، فرهاد اصلانی، اندیشه فولادوند، شقایق فرهانی، سارا سهیلی، شهرام حقیقت دوست، جواد عزتی و جمشید هاشم‌پور در «کلاشینکف» ایفای نقش کرده‌اند. فیلمنامه این فیلم را مهدی محمدنژادیان و سعید سهیلی نوشته‌اند که مضمونی اجتماعی دارد.

سعید سهیلی حدود 7 ماه درانتظار پروانه ساخت این فیلمنامه بود که در نهایت اوایل امسال مجوز ساخت آن از سوی اداره نظارت و ارزشیابی ارشاد صادر شد. سهیلی خود تهیه کنندگی فیلم جدیدش را بر عهده دارد.

شبکه ایران

Admin بازدید : 7 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)

یکی از مهمترین بخش هایی که هر تلفن همراهی به آن مجهز است دفترچه تلفن است و بسیاری از ما تمامی شماره های مورد نظرمان را تنها در این دفترچه وارد می کنیم و از دست دادن آن به معنای نابودی بسیاری از شماره هایی است که یک عمر همه آن ها را کنار هم گذاشته ایم.

به گزارش فارسی ناز یکی از راه هایی که ممکن است گوشی شما به همراه تمامی شماره ها نابود شود دزدیده شدن آن است زیرا دیگر احتمال پیدا شدن گوشی بسیار کم است و سارقین نیز ممکن است از دفترچه تلفن سواستفاده کنند. در این زمان تنها باید دعا کنید سارق دلسوز باشد و شماره ها را به دست شما برساند.

حرکت جالب دزد موبایل + عکس

چندی پیش تلفن همراه "ژو بین" که یک گارسون رستوران است دزیده شد و تمامی شماره های موجود در دفترچه تلفن او نیز به همراه تلفن به دست سارق افتاد. این مرد پس از شکایت های مختلف نتوانست آیفون دزدیده شده خود را بیابد و از تمامی شماره های دل کنده بود تا اینکه اتفاقی بسیار جالب رخ داد.

این مرد که بیش از 1000 شماره مربوط به کار در آن تلفن همراه داشت پس از اطلاع از سرقتش سریع چند پیامک تهدید آمیز برای گوشی خود ارسال کرد تا سارق آن ها را ببیند. او سارق را تهدید کرد که چه فرد مهمی است و شماره های مهمی در تلفنش دارد و به خاطر این شماره ها هر کاری می کند.

4 روز بعد از این ماجرا "ژو" بسته ای را درب منزلش دریافت کرد که گوشی در آن نبود ولی 11 برگه کاغذ که شامل 1000 شماره تلفن  همراه بود را درون آن بسته پیدا کرد. سارق تلفن همراه تمامی شماره ها را با دست نوشته و برای صاحب تلفن ارسال کرده بود.

سارق این تلفن همراه در ضمیمه بسته نوشته بود که تنها از روی دلسوزی به خاطر این همه شماره تماس این کار انجام داده است. این کار شاید در دنیا بی نظیر باشد که سارقی شماره های دفترچه تلفن را پس می فرستد.

 

باشگاه خبرنگاران

Admin بازدید : 23 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)

«هواپیمای مرموز در بیابان قم»، « توقف شوک آور هواپیما در قم»، «راز عجیب هواپیمای دیده شده در قم» ... اینها عناوین مطالبی است که چندی پیش در پایگاه‌های اطلاع رسانی در مورد یک هواپیما در بیابان‌های خروجی قم در نزدیکی پردیسان درج شده بود.

خبر عجیبی که واکنش‌های جالبی در کاربران این سایت‌ها برانگیخت. عده‌ای رها شدن این هواپیما را به موضوعات امنیتی کشور ارتباط دادند و عده دیگری هم از رابطه مرموز دیده شدن این هواپیما و موضوعات سیاسی روز می‌گفتند.

بی‌شک حضور این هواپیما هیچ ارتباطی به فرودگاه نداشت چرا که فرودگاه قم در منطقه سلفچگان در حال ساخت است و هنوز به مرحله‌ای نرسیده که هواپیمایی در آن پرواز کند. از طرفی در آن محدوده خبری از باند پرواز و برج مراقبت نیست تنها چیزی که وجود دارد بوستان غدیر و بیابان است.

سرنوشت هواپیمای مسافری مرموز در قم +عکس

این پایگاه‌های اینترنتی اشاره کرده بودند که این هواپیما در بیابان‌های نزدیک به پردیسان رها شده و تنها چند سگ از آن مراقبت می‌کنند.

برای همه سئوال برانگیز بود كه دلیل توقف بیش از حد این هواپیمای مسافربری كه از نوع فوكر 100 است، چیست و چرا برای انتقال آن به فرودگاهی مناسب هیچ اقدامی صورت نمی‌گیرد؟

هواپیمای از رده خارج

همان روزها بود که رئیس سازمان هواپیمایی در گفتگو با یکی از خبرگزاری‌ها به شایعات در این مورد پاسخ داد.

حمیدرضا پهلوانی گفت: این هواپیمای مسافری است که از رده خارج شده و متعلق به یکی از شرکت‌های هواپیمایی منحل شده، است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر اینکه این هواپیما صاحب دارد، تصریح کرد: هواپیمای مذکور متعلق به فردی است که هم‌اکنون در شهر قم در حال ساخت فرودگاه بوده و قبلاً هم ایرلاین داشته است.

این گفته پهلوانی فکر هر خواننده‌ای را به سوی محمد علی شفیعی، رئیس هیئت مدیره و سرمایه گذار فرودگاه سلفچگان می‌برد چرا که شفیعی به گفته خودش تنها سرمایه گذار فرودگاه خصوصی در کشور است.

هواپیما متعلق به سرمایه گذار فرودگاه نیست

البته مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم این ادعا را رد می‌کند.

حسین رضایی نسب با اشاره به اینکه این موضوع ربطی به شفیعی و فرودگاه سلفچگان ندارد، اظهار کرد: سرمایه گذاری که این هواپیما را خریده بود، با مشکلات مالی مواجه شد و مجبور شدیم طرح را به دیگری واگذار کنیم.

وی افزود: مالک جدید از کسانی است که در قم رستوران داری می‌کند و قرار است کار خود را در این هواپیمای از رده خارج شده گسترش دهد.

رضایی نسب می‌گوید واگذاری این امر مراحل قانونی دارد که در حال طی شدن است.

آنچه مسلم است این است که این هواپیما به صورت قانونی خریداری شده و قرار است برای ساخت رستوران هوایی استفاده شود.

پیگیری قانونی خبر

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به اینکه رسانه‌ای که در این مورد جنجال کرده بود مورد پیگیری قانونی قرار گرفت، می‌گوید: هیچ چیز عجیبی در این موضوع نیست. هواپیما به صورت قطعه قطعه خریداری شده و در محل به هم متصل شده است و هیچ مورد غیرقانونی در این روند وجود ندارد.

گویا مالک کنونی این هواپیما نیز مانند بسیاری به بحران‌های مالی دچار شده و در حال حاضر توان ساخت این رستوران را ندارد.

به هر حال این هواپیما هنوز هم قرار است میهمان شهرمان باشد شاید در آینده به محلی خاطره ساز برای شهروندان تبدیل شد.

منبع : مهر نیوز

Admin بازدید : 15 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)
مک کینن، مدیر یک شرکت کامپیوتری اسکاتلندی است. او اولین کسی بود که موفق شد یک نفره تمام سیستم های قوای دریایی، زمینی و هوایی ارتش آمریکا به همراه ناسا و 97 شرکت عظیم کامپیوتری را در عرض یک شب هک کند.

Richard Matthew Stallman مایکروسافت را پکاند ...!


ریچارد متیو استالمن در دنیای مجازی به عنوان هکر شناخته نمی شود بلکه او را به عنوان رهبر مبلغان نرم افزارهای آزاد می شناسند. اما همین رهبر به علت قدرتی که در برنامه نویسی دارد هکر ماهری هم هست. در ضمن او از دشمنان سرسخت مایکروسافت است.

در دسته بندی هکرها یک هکر کلاه سفید است و در دنیای مجازی تا به حال خرابکاری نکرده ولی مانند هر هکری به حریم شخصی اعتقاد ندارد و می گوید تمام اطلاعات دنیا باید به اشتراک گذاشته شود.

این هکر روسی کنفرانس های بسیاری درباره هک و هکرها برگزار کرده و چهره هکرهای واقعی را به دنیا نشان داده است. یکی از کارهای معروف او هک کردن قوی ترین سیستم امنیتی مایکروسافت است.

استالمن درحالی که نماینده مایکروسافت در کنفرانس و در حال توضیح دادن همین مثلا قوی ترین سیستم امنیتی بود به شبکه نفوذ کرد و در مقابل همه حضار و تنها در مدت 8 دقیقه، نرم افزار را هک کرد و در فهرست سیاه مایکروسافت قرار گرفت.



David Smith خالق ملیسا ...!


آیا تا به حال اسم ویروس ملیسا به گوش شما خورده است؟ این ویروس که فقط از طیق ای میل منتقل می شود، توسط دیوید اسمیت نوشته شد که برای یک دهه کل شبکه پست الکترونیکی را بدنام کرد.

ملیسا یک ویروس ساده است که روی ای میل ها می نشیند و اطلاعاتی ناخواسته را برای همان ای میل ارسال می کند. ملیسا در عرض یک هفته به 80 سرور مختلف دسترسی پیدا کرد و اطلاعات آنها را برای افراد مختلف ارسال می کرد و سپس رمز عبور ای میل را برای دیوید اسمیت می فرستاد تا به تمام اطلاعات دسترسی داشته باشد.

اگرچه تا آن موقع 60 هزار ویروس برای ای میل وجود داشت اما این رویروس خطرناک ترین اعلام شد و حتی خود اسمیت هم نتوانست آن را غیرفعال کند. این ویروس همچنان در دنیای مجازی به فعالیت اش ادامه می دهد.



Robert Morris خالقی کرمی که اینترنت را به هم ریخت ...!


رابرت موریس سال 1988 یک کرم اینترنتی طراحی کرد. ویژگی این کرم این بود که نیازی به دانلودشدن نداشت و فقط با بازکردن یک سایت به سیستم کاربر منتقل و در عرض یک ساعت آن قدر تکثیر می شد که حافظه رم را پر می کرد. این کرم در عرض یک هفته حدود یک دهم اینترنت را آلوده کرد و بسیاری از سرورها و سایت ها را به تعطیلی کشاند.

موریس در همان سال دستگیر شد و در حالی که ابراز پشیمانی می کرد، گفت: فقط قصد داشته با یک نفر شوخی کند. او به دلیل آلوده کردن اینترنت بزرگ ترین هکر آن سال شناخته شد و به پرداخت جریمه 15 میلیون دلاری و پاک کردن کل اینترنت از این کرم محکوم شد با اینکه کرم را کاملا از بین برد ولی چون این نرم افزار قابلیت خود تکاملی داشت، هنوز در بعضی قسمت ها نوادگان این کرم به صورت هرزنامه دیده می شوند، موریس با اینکه جریمه شده بود ولی سال های بعد هم دست به اقدامات مشابهی زد.



Vladmir Levin جیمزباند هکرها ...!


ولادیمیر لوین از قوی ترین هکرهای کلاه قرمز محسوب می شود او اهل سن پترزبورگ روسیه است و یک ریاضیدان برجسته به شمار می رود.

لوین، سال 1994 به سیتی بانک که یکی از بانک های جهانی است تنها با استفاده از یک لپ تاپ ساده نفوذ کرد. در ابتدا نتوانسته بود کار خاصی انجام دهد ولی بعد از یک ماه با پیدا کردن یک حفره امنیتی در سیستم بانک موفق شد به تمام حساب های موجود در این بانک دسترسی پیدا کند. او در ابتدا چند حساب مجازی به وجود آورد و سپس از حساب کاربران تمام جهان مبلغ 10 میلیون و 400 هزار دلار را به حساب مجازی خود منتقل کرد. یک هفته بعد در اثر یک اشتباه کوچک پلیس بین المللی او را شناسایی و دستگیر کرد لوین هنوز در زندان است و
به عنوان هکر عمر کوتاهی داشته است ولی به علت حرفه ای عمل کردن به او «جیمزباند هکرها» می گویند.



Steve Jobs / Steve Wozniak 7 دقیقه و 43 ثانیه مکالمه رایگان ...!


جابز و وزنیاک از بنیانگذاران شرکت اپل هم هکر بودند آن هم از دسته کلاه سیاه! آنها از همان روزگار جوانی با یکدیگر همکار بودند و قسمتی از دوره جوانی خود را به عنوان هکر زندگی کردند. وزنیاک و جایز در زمینه هک تلفن ها و ایجاد ارتباطات بدون هزینه فعالیت می کردند. آنها موفق شدند جعبه های کوچکی طراحی کنند که به مردم اجازه می داد بدون هزینه به مدت 7 دقیقه و 43 ثانیه مکالمه رایگان داشته باشند. بیشتر مشتریان آنها دانشجویانی بودند که برای تحصیل به آمریکا می رفتند و می خواستند برای ارتباط برقرارکردن با خانواده خود هزینه کمتری بپردازند. نرم افزار Skype که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد بعدا براساس ایده جابز و وزنیاک ساخته شد.



Kevin Poulsen دانته تاریک...!


کوین پولسن، متخصص هک از طریق امواج رادیویی است او بیشتر هک های خود را از طریق تلفن همراه انجام داده است. پولسن بارها و بارها به شبکه های تلفنی مانند AT&T نفوذ کرده و سیستم آنها را به مدت چند ساعت و حتی چند روز از کار انداخته است ولی شهرت خود را به علت هک تاریخی مخابرات واحد شبکه رادیویی KIISFM لس آنجلس آمریکا به دست آورد و از آن روز در جامعه هکرها با نام دانته تاریک شناخته شد.

شبکه رادیویی KIISFM در سال 1991 یک مسابقه رادیویی برگزار کرده بود و به برنده مسابقه اتومبیل پورشه مدل S2944 جایزه می داد. در آن زمان پولسن بسیار جسورانه عمل کرد او تصمیم گرفت برنده پورشه باشد سیستم مخابرات را هک کرد و تمام تماس های تلفنی به شبکه رادیویی را مسدود کرد. سپس برای لونرفتن هک دیگری در شبکه تلفنی انجام داد و با شبکه، 102 تماس تلفنی تقلبی برقرار کرد که هرکدام برنده می شدند در حقیقت او برنده شده بود.

از آنجا که فکر برنده شدن او را از سیستم های امنیتی خود غافل کرد همان روز توسط هکرهای FBI هک و دستگیر شد. پولسن که برای بردن جایزه تمام سیستم مخابراتی کشور را مختل کرده بود به 51 ماه حبس و پرداخت جریمه نقدی محکوم شد.



Yan Romanovsky: پسر مافیایی...!


یان رومانوسکی یکی دیگر از هکرهای مخوف روسی است. او تا به حال صدمات بسیاری به اینترنت وارد کرده است. رومانوسکی که به نام مافیابوی نیز شناخته می شود به سایت هایی مانند یاهو، ای بی، آمازون و... حمله کرده است.

حملات او ماه ها کار این سایت ها را به تاخیر انداخته و صدمات مالی جدی به آنها وارد کرده است. بعد از حمله سال 1998 او به فروشگاه اینترنتی ای بی  تمام حساب های شرکت خالی شد و تا مرز تعطیلی پیش رفت ولی رومانوسکی مقداری از پول ها را برگرداند و گفت اگر ای بی تعطیل شود من سرگرمی شب های تعطیلم را از دست می دهم.

سرانجام او در فوریه سال 2000 دستگیر شد. در دادگاه هیچکدام از اعمال خود را انکار نکرد. وکیل او گفته بود اگر رومانوسکی می خواست می توانست آسیب های غیرقابل تصوری به شما وارد کند. رومانوسکی از طریق یک اسکریپت به نام Kiddie حملات خود را انجام می داد و تا سال 2000 که او این اسکریپت را در ازای آزادی اش نفروخته بود هیچ کس آن را نمی شناخت و راهی برای مقابله با آن وجود نداشت. امروزه این اسکریپت حداکثر می تواند در حد یک هرزنامه عمل کند و خطری ندارد.



Gary Mcknnon: متواری همیشگی ...!


در سال 2002 یک پیغام عجیب روی صفحه اصلی سایت ارتش آمریکا ارسال شد «سیستم امنیتی شما مختل شد. من به تنهایی این کار را کردم».

مک کینن، مدیر یک شرکت کامپیوتری اسکاتلندی است. او اولین کسی بود که موفق شد یک نفره تمام سیستم های قوای دریایی، زمینی و هوایی ارتش آمریکا به همراه ناسا و 97 شرکت عظیم کامپیوتری را در عرض یک شب هک کند.

مک کینن معتقد بود آمریکا اطلاعات محرمانه ای را روی سرورهای خود نگهداری می کند و می خواست به آنها دسترسی پیدا کند البته نتیجه هک های یک شبه اوتنها خسارت 700 هزار دلاری بود که به آمریکا وارد شد. مک کینن بعد از انجام این هک از اسکاتلند فرار کرد و تا به امروز پیدا نشده است. به همین دلیل اسرار هک او هنوز فاش نشده است.



George Hotz: سونی را به زانو درآورد...!


جورج هاتز بزرگ ترین هکر سال 2011 است. هاتز اسم مستعار است و تا به حال اسم واقعی او معلوم نشده ولی همه ما او را با هک کردن شرکت سونی و دستگاه پلی استیشن 3 می شناسیم. از آن موقع او را به عنوان هنرمند هکرها نیز شناخته شده روش فرار از زندان او شاهکاری در دنیای هک محسوب می شود.

او توانست با استفاده از روش ابداعی خودش تمام اطلاعات استفاده کنندگان از PS3 از اسم گرفته تا شماراه حساب و آدرس محل سکونت را دربیاورد و شناسایی هم نشود. هاتز این حمله را در دو نوبت انجام داد و در هر دو نوبت هم پیروز شد و سونی را تا مرز سقوط پیش برد.

او در آوریل همان سال روش فرار از زندان خود را به صورت عمومی انتشار داد و شرکت سونی را بسیارکرد زیرا با این روش بازی های PS3 هم که گفته شده بود کرک نمی شوند، کرک شدند. به این ترتیب سونی تا هنگامی که برای این محصول بازی تولید می کند متحمل ضرر و زیان خواهد شد.

Admin بازدید : 85 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)


 پسربچه 6 ساله‌ای در فیلادلفیا در اثر شكنجه‌های هولناك پدر و مادر سنگدلش در وضعیت رقت‌انگیزی تسلیم مرگ شد.

به گزارش فارسی ناز این زوج بی‌رحم، پسربچه خردسال را بدون هیچ‌گونه امكانات رفاهی و تنها با یك تشك با لایه پلاستیكی در اتاقی زندانی كرده بودند و حتی اجازه دستشویی رفتن نیز به او نمی‌دادند.

 این پسر 6 ساله در اثر شكنجه‌ها به وزن یك كودك 2 ساله درآمده بود و در زمان مرگ آثار كبودی و جراحات هولناكی روی بدنش دیده می‌شد.قاضی پرونده كه از شنیدن اظهارات تكان‌دهنده این پدر و مادر و دیدن تصاویر دردناك جسد كودك خردسال تحت تأثیر قرار گرفته بود، این جنایت را یكی از هولناك‌ترین تجربیات حرفه‌ای‌اش دانست.

 مجازات این زوج بین 30 تا 60 سال زندان تعیین خواهد شد.مادربزرگ این پسر كوچولو با حضور در دادگاه گفت: «به نظر من این دو تن باید با دیدن هر روزه تصاویر نوه بیچاره‌ام در سلول زندان عذاب بكشند.»

دادستان ویژه پرونده نیز از این پیشنهاد استقبال كرده و از دادگاه خواست تصاویر مختلف قبل و بعد از شكنجه شدن این كودك را در سلول‌های این زن و شوهر نصب كنند و با این تصاویر لباسی برای آن‌ها بدوزند و زن و شوهر را در ملأعام ببرند تا همه از وحشیگری‌شان آگاه شوند.

روزنامه ایران

Admin بازدید : 51 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)

www.parsnaz.ir - جنجال زایمان کردن پنهانی دختر 14 ساله در حمام + عکس



یک دختر نوجوان که باردار بوده و حاملگیش را از همه پنهان کرده بود به صورت مخفیانه و در شرایطی سخت در حمام خانه زایمان کرد. به گزارش پارس ناز این خبر در حالی جنجالی شد که وی نوزاد خود را که یک پسر بود خفه کرده و در یک جعبه کفش پنهان کرد.کسیدی گودیسون 14 ساله بعد از دستگیری به عنوان یک قاتل درجه یک محاکمه خواهد شد، او متهم است که فرزند خود را به قتل رسانده است .
 
داستان وحشتناک او همه را شگفت زده کرده است اینکه او چگونه توانسته است ماهها بارداری خود را از همه مخفی کند گفته میشود هرساله 750 هزار نوجوان امریکایی دچار بارداری ناخواسته و پنهانی می شوند.این دختر هنگامیکه دچار درد زایمان شد به جای درخواست کمک به تنهایی اقدام به وضع حمل کرد و سعی کرد با استفاده از قرار دادن حوله ای بین دندانهایش و چسب زدن بر دهان مانع از فریاد زدن خود شود.
 

www.parsnaz.ir - جنجال زایمان کردن پنهانی دختر 14 ساله در حمام + عکس


 
او بند ناف بچه را با یک قیچی بریده و بعد از به دنیا آمدن بچه اش او را خفه کرده و بدنش را دریک جعبه کفش در کمدش قرار داد.او میگوید علت اینکار ترس از عکس العمل مادرش بوده است.سه روز بعد از این حادثه زمانیکه مادرش در حال تمییز کردن اتاق بود متوجه جعبه کفش شد و زمانیکه جسد یک نوزاد را در آن دید با پلیس تماس گرفت و اینجا بود که دست این دختر رو شد. مادرش میگوید یکبار به وضعیت ظاهری او شک کردم اما وقتی از او تست بارداری گرفتم جواب آزمایش منفی بود و تعجب میکنم که این دختر چگونه توانسته است با این شرایط سخت و به تنهایی وضع حمل کند.

Admin بازدید : 66 یکشنبه 10 آذر 1392 نظرات (0)
 
حجت‌الاسلام حسن روحانی در راس هیئتی متشکل از معاونان رئیس‌جمهور و وزیر کشور صبح امروز(شنبه) وارد فرودگاه بوشهر شد و مورد استقبال نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، استاندار، خانواده معظم شهدا و سایر مسئولان کشوری و استانی قرار گرفت.

همچنین رئیس جمهور در این سفر دستوراتی هم برای تسریع در روند امدادرسانی و کمک به زلزله‌زدگان صادر خواهد کرد.

حجت‌الاسلام حسن روحانی در بدو ورود به بوشهر در جمع با خبرنگاران اظهار کرد: دیدار با مردم و خدمت به مردم عزیز ایران اسلامی در هرکجای ایران برای دولت و رئیس‌جمهور افتخار است.

وی افزود: مقدر این بود که امروز در استان بوشهر با مردم خوب این سرزمین دیدار داشته باشم.

رئیس‌جمهور هدف از سفر به استان بوشهر را دیدار با مردم زلزله‌زده دشتستان عنوان کرد و گفت: به‌دلیل وقوع زلزله، اعلام همدردی و همدلی با مردم آسیب دیده از اهداف این سفر است.

روحانی تصریح کرد: سفری هم به منطقه عسلویه دارم و از فازهای مختلف پارس جنوبی دیدن می‌کنم.

رئیس‌جمهور به‌همراه عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور، محمد نهاوندیان رئیس‌دفتر رئیس جمهور و حسین فریدون مشاور رئیس‌جمهور برای عیادت از مصدومان زلزله دشتستان راهی بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر شد.

زلزله 5.7 ریشتری پنجشنبه هفتم آذر ماه جاری موجب کشته شدن هفت نفر از هموطنان در شهرستان دشتستان شد ضمن اینکه در این حادثه 209 نفر نیز مصدوم شدند.

بازدید از فازهای میدان گازی پارس جنوبی و شرکت در جلسه شورای اداری استان بوشهر از جمله برنامه های دیگر رئیس‌جمهور در استان بوشهر است.

منبع : فرهنگ نیوز

Admin بازدید : 15 یکشنبه 10 آذر 1392 نظرات (0)
خانواده این کودک 11 ساله معلول ذهنی در چین می گویند چاره ای ندارند جز اینکه او را با زنجیر ببندند تا به همسایگان حمله نکند.

بنا به گفته خانواده این کودک معلول ذهنی در شهر "ژجیانگ"، او بسیار پرخاشگر است و به عابران حمله می کند و تنها راهی که برای کنترل او برای آنها مانده،  بستن با زنجیر است.

پدر و مادری که بچه را زنجیر کردن (+عکس)
 
 
عصر ایران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 81
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 326
  • بازدید سال : 3,950
  • بازدید کلی : 75,248
  • کدهای اختصاصی